3 Nisan 2012 Salı

ADRENELİN KURSLARI













Şüphesiz hepimiz biraz adrenalini seviyoruz.Hani yok ben yapamam edemem desekte bir kere denedikten sonra o heyacanı tekrar yaşamak için ''bir daha yapalım,birdaaaa '' dedigimiz zamanlar çok oluyor.Ve ben biraz cesaretiniz varsa ''bir daha yapmak istiyorum!!! '' diyeceginiz ücretsiz bir aktivite olan turk hava kurumunun kurslarını size gösteriyorum.Tamamen ücretsiz olan bu kurslara katılımda çok kolay:


KURSA KATILMA ŞARTLARI :


--16 yaşından gün almış olmak 
--En az ilk ögretim mezunu olmak
--48-95 kilo arasında olmak
--1.50-1.90 boy aralıgında olmak






Yapmanız gereken tek şey size en yakın Turk Hava Kurumu şubesine gidip ben bu kurslara katılımak istiyorum demek,katılabileceginiz kurslar :




- PARAŞÜT, 
- PLANÖR, 
- YELKENKANAT, 
- YAMAÇPARAŞÜTÜ, 
- MİKROLAYT
- BALON 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder